Vijesti

Anketa o zadovoljstvu korisnika

Agencija za statistiku Bosne i Hercegovine vrši redovno sistematsko ispitivanja zadovoljstva korisnika na dvogodišnjem nivou. Redovno praćenje zadovoljstva i potreba korisnika statističkih podataka i usluga predstavlja jedan od osnovih alata za upravljanje kvalitetom i daje ključne inpute za unaprijeđenja proizvoda i usluga baziranih upravo na korisničkim potrebama i zahtjevima.

27.07.2021.

Image Title

Istraživanje je provedeno između 07. oktobra i 30. novembra 2020.

U prilogu je detaljan Izvještaj koji je podijeljen u nekoliko osnovnih segmenata:

  • Demografske karakteristike korisnika
  • Korišćenje podataka/pristup internet stranici
  • Zadovoljstvo korisnika proizvodima i uslugama Agencije
    • Zadovoljstvo korisnika - ispunjenje potreba i očekivanja korisnika
    • Zadovoljstvo korisnika kvalitetom podataka za pojedina statistička područja
    • Zadovoljstvo kvalitetom proizvoda i usluga
    • Zadovoljstvo odnosom sa zaposlenicima Agencije
    • Ukupni indeks zadovoljstva korisnika

Rezultati istraživanja o zadovoljstvu korisnika