Anketa o zadovoljstvu korisnika
Agencija za statistiku Bosne i Hercegovine vrši redovno sistematsko ispitivanja zadovoljstva korisnika na dvogodišnjem nivou. Redovno praćenje zadovoljstva i potreba korisnika statističkih podataka i usluga predstavlja jedan od osnovih alata za upravljanje kvalitetom i daje ključne inpute za unaprijeđenja proizvoda i usluga baziranih upravo na korisničkim potrebama i zahtjevima.
Istraživanje je provedeno između 07. oktobra i 30. novembra 2020.
U prilogu je detaljan Izvještaj koji je podijeljen u nekoliko osnovnih segmenata:
- Demografske karakteristike korisnika
- Korišćenje podataka/pristup internet stranici
- Zadovoljstvo korisnika proizvodima i uslugama Agencije
- Zadovoljstvo korisnika - ispunjenje potreba i očekivanja korisnika
- Zadovoljstvo korisnika kvalitetom podataka za pojedina statistička područja
- Zadovoljstvo kvalitetom proizvoda i usluga
- Zadovoljstvo odnosom sa zaposlenicima Agencije
- Ukupni indeks zadovoljstva korisnika
Rezultati istraživanja o zadovoljstvu korisnika